fast food, autor Mihai Carabet

când mi-am smuls ultimii doi colţi
toate femeile se prefăceau brusc în hot-dog
şi cafea cu lapte
încercau să danseze pe strune
de chitară neacordată
dar îşi tăiau repede tălpile fine
din care curgeau toate drumurile
ca nişte panglici de mătase
apoi speriate
fugeau în cuptorul cu microunde din pieptul meu
să-şi încălzească mâinile

abia acum mi-am dat seama că nimeni nu mă recunoaşte
după vocea umedă
ce naşte cascade de aripi premature
ce se frâng uşor
sub greutatea firelor de praf auriu

azi am omorât podeaua de sub masă
cu încă o încercare de a ajunge la scaun

Lasă un răspuns

