inimă impotentă, autor Mihai Carabet

, mă strâng ghetele cu putere
şi-mi cad unghiile
dar nu renunţ să le port
există acea plăcere să-ţi priveşti papucii noi
de piele neagră lucioasă
care merg de mână într-o combinaţie perfectă
cu o cămaşă galbenă
şi cu un zâmbet strivit în palme

ies la o ţigară
o fumez după colţuri
am prea puţine în pachet ca să mă împart cu alţii
zâmbesc doar când
fetele apasă butonul roşu de pe telecomandă
mă privesc ca pe un ultim exemplar din cartea roşie
unica salvare e indiferenţa
şi o labă singuratică

jonglez cu cuţite de vise
şi aştept păreri în pălărie
ştiu că există riscul de a mă răni mortal

nici o salvare nu ar băga mâna-n mine
nici un electroşoc nu poate să scoale
inima mea impotentă

Lasă un răspuns

