stare de termopan, autor Mihai Carabet

,am hotărât să las fumatul atunci când mi-am cumpărat pentru prima dată brichetă şi ţigări

priveam cu tobi de la etajul 15 cum zboară avioanele de hârtie cu poeme nefinisate spre oamenii din furnicar

tobi lătra ceva maidanezilor îi hrănea cu salivă iar ei îngenunchiau

spre seară a venit aeroportul în curte

toţi vroiau să zboare dar erau striviţi de roţi şi tăiaţi de aripi

nici o pată de sânge nu trăda cangrena de pe faţa lor în poziţie de moarte

mă urinam benzină şi aruncam chibrituri dar soarele nu se lăsa uşor adus pe teren neexplorat

simţeam cum păsările se zbat în mine le vedeam ciocurile strivite de sticlele termopanului din pieptul meu

vomitau încontinuu cioburi de zbor tunat

pe la miezul nopţii am fost dat afară nedigerat

Lasă un răspuns

